Vážení uchazeči, zákonní zástupci,
výsledky přijímacího řízení pro uchazeče o čtyřleté studium budou 16. 6. 2020 ve 12:00 hodin vyvěšeny na úřední desce školy a zároveň budou zveřejněny na internetových stránkách školy.
Ve středu 17. 6. 2020 si můžete od 10:00 do 16:00 hodin vyzvednout rozhodnutí, přijatí uchazeči mohou odevzdat Zápisový lístek, nepřijatí uchazeči mohou podat žádost o vydání nového rozhodnutí (dříve odvolání), vzor najdete zde.
Totéž můžete učinit i ve čtvrtek 18. 6. 2020 a v pátek 19. 6. 2020 v čase 7:30 – 15:30 hodin.
Nahlédnutí do spisu je možné v úterý 16. 6. 2020 od 7:30 do 10:00 hodin.
Výsledky přijímacího řízení pro uchazeče o osmileté studium budou 17. 6. 2020 ve 12:00 hodin vyvěšeny na úřední desce školy a zároveň budou vyvěšeny na internetových stránkách školy.
V pondělí 22. 6. 2020 si můžete od 10:00 do 16:00 hodin vyzvednout rozhodnutí, přijatí uchazeči mohou odevzdat Zápisový lístek, nepřijatí uchazeči mohou podat žádost o vydání nového rozhodnutí (dříve odvolání), vzor najdete zde.
V úterý 23. 6. 2020 a ve středu 24. 6. 2020 můžete totéž učinit v čase 8:00 – 15:30 hodin.
Nahlédnutí do spisu je možné ve středu 17. 6. 2020 od 7:30 do 10:00 hodin.
Prosíme zákonné zástupce uchazečů o studium na Gymnáziu, Pardubice, Dašická 1083, aby si v maximální možné míře přišli vyzvednout rozhodnutí o výsledku přijímacího řízení osobně. Tímto můžete celý proces odevzdávání zápisových lístků, podání žádostí o nové rozhodnutí a vyřízení nových žádostí velmi urychlit.
Nevyzvednutá rozhodnutí o nepřijetí budou odeslána prostřednictvím České pošty na adresu zákonných zástupců.
Uchazeči přijatí ke studiu
Zveřejněním seznamu přijatých uchazečů se považují rozhodnutí, kterými se vyhovuje žádostem o přijetí ke vzdělávání, za oznámená. Nevyzvednutá rozhodnutí o přijetí se poštou nezasílají.
Pravidla pro odevzdávání zápisových lístků:
Svůj úmysl vzdělávat se v dané střední škole potvrdí uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče odevzdáním zápisového lístku řediteli školy, který rozhodl o jeho přijetí ke vzdělávání, a to nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne oznámení rozhodnutí. Zápisový lístek se považuje za včas odevzdaný, pokud byl v této lhůtě předán k přepravě provozovateli poštovních služeb.
Nepotvrdí-li uchazeč nebo zákonný zástupce nezletilého uchazeče odevzdáním zápisového lístku úmysl vzdělávat se ve střední škole do 5 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, zanikají posledním dnem lhůty právní účinky rozhodnutí o přijetí tohoto uchazeče ke vzdělávání v dané střední škole. Zápisový lístek může uchazeč uplatnit jen jednou; to neplatí v případě, že uchazeč chce uplatnit zápisový lístek na škole, kde byl přijat na základě nově vydaného rozhodnutí.
Uchazeči nepřijatí ke studiu pro nedostatečnou kapacitu
Uchazeči nepřijatí ke studiu mohou podat žádost o nové rozhodnutí (dříve odvolání) proti nepřijetí řediteli střední školy do tří pracovních dnů od doručení rozhodnutí o nepřijetí pro nedostatečnou kapacitu.
Mgr. Luděk Burian, ředitel školy